28 Eylül 2011 Çarşamba

Leyla ile Tomb Raider

Biraz hastalıklardan vs bahsedeceğim ama ajitasyon amaçlı değil kesinlikle..Dünyada çok daha beter sorun ve hastalıkla mücadele eden o kadar çok çocuk var ki; ben ve kızım şanslıyız.

Kızımın iki gündür astım problemi vardı; gündüz saatlerinde ufak çaplı bir astım krizi geçirdi. Dolayısıyla kendisine adrenalin ve kortizon enjekte edilmişti. Ben de bu ara allerji ilacı kullanıyorum ve biraz yüksek dozda; dolayısıyla leyla gibiyim etrafta..

Eve geldim işten; ben Leyla; Dalya (kızım) ise Tomb Raider diyebilirim size kolayca tarif etmek adına..

Oncelikle adrenalin herhalde bu etkiyi yaptı diyorum; ama diğer bir yandan da bitkin olması lazım deli gibi öksüren; rahat nefes alamayan çocuk bu olamaz.. Uykum var; ama uyumak yok bunun farkındayım; bir yandan ev ev değil bir panayır.. Yerde bir dolu saklama kabı hepsinin içi ağzına kadar su ile dolu; onlar çünkü Dalya'nın yaptığı yemek çeşitleri, dergilerim (moda dergileri onun bulabildikleri) kırpılmış ; makaslar yapıştırıcılar ve bir dolu kağıt parçası; yürümek imkansız evin içinde .. Tam bir savaş alanı..

Dalya ile oyun da oynayamıyoruz; ben istiyorum kitap okuyalım ya da benzer daha sakin bir şeyler; o istiyor koltuklardan atlayalım; zıplayalım; yerimizde durmayalım ..

Bu sefer bir savaş başladı; baktı ki acayip sakin bir kadın var karşısında saldırıya geçti; Dalya otur dinlen cevap HAYIR; Dalya yemek yiyoruz cevap HAYIR; Dalya nebulizer (buhar veren bir cihaz) saati geldi cevap HAYIR... Dalya ilaç içmeliyiz cevap yine HAYIR.. Duygu'da bağlantılar koptu..

....

Akşam; bugün izinli olan bakıcımız geldi eve; beni görünce ""aaa duygu hanım ne bu hal; bir çocuk için değer mi ?" diyince kopan bağlantılar ile kalakalsaydım keşke; saçlarım diken diken oldu ama zyrtec etkisi ile halim de yok ya sustum..

O kadar susmanın sonucunda oturulup bu blog yazıldı tabii..

"Varoluşlarında bir payımızın olması nedeni ile değil çabalamamız ; bir sorumluluk oldukları için de değil; karşılıksız ve beklentisiz sevdiğimiz için aldığımız bu haller " demek istiyorum kendisine ..

Bu hallere gelince; memnun muyum hayır ama değer .. Biraz sabır ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder