20 Eylül 2011 Salı

her koyun kendi bacağından ..

Güzel İnsan, Güzel Kadın; Bir Tanecik Dostum; Muhteşem Arkadaş ..

Her koyun kendi bacağından asılır.. Sen sana bak ..

Yüzün gülsün diye sırf; eminim sen hatırlamıyorsundur:

- Felsefe sınavında kopya istemiştin I. Kant yaz demiştim cevap olarak;  bana kaç tane Kant var demiştin sınavın ortasında :)))
 - Bana gelmiştin;evde yemek yoktu sacma sapan ıspanaklı risoto diye yapmış olduğum bulamaç bir pirinc yemeğine onca iltifat etmiştin :)))
- Kırmızı oje sürecektin ve siyah giymeliydin o ne heyecandı :)))
- Hamileyim dediğimde sana ; bana senin kızın olur ve öyle de olacak demiştin; nedenini de açıklamıştın ama burda yazamam ; sen anladın onu :)))
 Ne iyi tanıyormuşsun beni meğer :) Karnımdakine kadar bilmişsin :)
Bak ben hep :) gülüyorum artık..
Biraz üzüldük hepimiz hepsi bu ; hep de olacak.. Bunlar olmadan gülmenin güzelliği olur mu :)))
Olsun varsın :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder