1 Şubat 2012 Çarşamba

gece BBM'le başlar ROX'la biter

Gecen haftaların birinde, bir cumartesi akşamı, evdeyim, uyku bastırmış, ninniler söylenmiş, okan bayülgen izlenmeye başlanmış hatta hafif uyku kıvamına gelinmişken, "dıdıdıııt" sesi ile uyanılmış .. BBM; yani Blackberry Messenger, "hayat kurtarır". An olur, hiç konuşmak istemezsiniz ya en özet duyguları ifade etmenin yeni yöntemidir işte bu.

Sevgili Alev hadi çıkalım demiş bir kere, ben de yeni yanmış saçlarımı hemen topuz yapıverip indim aşağıya. "Merkez"de oturmanın avantajı arkadaş dayanışması ile birleşince evin önünden taksi ile alınıp dertsiz masa örtüsü misali silkelendik.

1888'i yokladık, kalabalık ve erkek hegomanyası var, Midnight'a geçtik - hemen yanında zaten. Kalabalık tanıdık, garsonlar ve mekan sahibi dost vs derken Dj Orhun'la eglendik, şarkımızı bile çaldırdık, ay ay falloow diye bağırdık hatta..

Bu arada foursquare'i unutmadık toplu check-in'den bonuslarımızı kaptık .. Bir ara bunun ciddi ciddi sohbetini yaptık, 'niye böyle bağımlıyız elimizdeki telefonlara, o oyuncaklarımız olmadan eğlenemiyor muyuz acaba' diye diye elimizdeki i-phone ve blackberry'lere sıkı sıkı sarıldık bir yandan da?
Eh haklıyız biraz da, kim nerede  haberi geliyor anında, millet nasıl eğleniyor fotografları ekranimizda, makyajlı hallerimiz, dağıttığımız hallerimiz, o gece en çok kim içti hallerimiz vb.

Hızımızı alamayıp bir klasik daha yapalım dedik. ROX, rox,ROX.. Mekanın adını çok seviyorum, sahibini ayrı seviyorum, enerji içeceği olarak 28 Black sattıklarından daima 10 puan veriyorum. Rox'a girer girmez, bistromuz hazırlanıyor, çok seviyorum İzmir'i bu açıdan, herkes seni tanıyor, "bir gecelik imaj" stresine girilmiyor.

Alev, Uluğ ben ve sonradan aramıza katılan Gökhan ile Türkçe çalmasının üzerine Dj Kabininin yanına gidiyoruz - müdahaleye - ama giderken de hiç bilmediğimiz o şarkıları ezbere söyleye söyleye ?!?! İzmir'liyiz ya sesimiz çıkacak, itirazımız varsa dile getirilecek. Ha bir de ilginç yanı;  istemem yan cebime koy durumları; eğleniliyor işte daha ne ?

Uluğ, güzel söylüyor, "Türk kızları belli bir içkiden sonra köçek oluveriyor"
Katılıyorum, hem denemesi hem izlemesi gayet keyifli.
Özetle bizim bu güzel şehirde herkes şikayetçi ya, "amaaan nereye gideceğiz bu gece , hep aynı yerler" diye; hiç şikayet edilmesin , seçenek çok, insanlar eğlenceli, mekanlar güzel, kim kimle halleri bile samimi.


2 yorum: