8 Şubat 2012 Çarşamba

kalp yetmezliğinden anjio gerektiren ilişkiler ama yine de peace :)

Kalbi yetmiyor bazılarının, kalp yetmezliği yaşadıkları ilişkilere dalıyorlar.
Yaşayıp yaşayıp, seni sevecek yürek yok bende arabeskine dalıyorlar.
Kendi depresyonlarını bahane gösterip, olamayacak hayallere dalıyorlar.
Dalıp dalıp giden bu kişilere söylüyorum, "engin bir denize de dalmaya kalksanıza..

Niye cesaret edemiyor, niye kaçıyor, niye saklanıyorsunuz ?
Kim sizi boğabilir sizden başka ?

Yukarıda hem korku var, hem de çarpıtma

Korkma bahanesi, çarpıtma metodu

Yapamayacağım demek de işin yalanı , doğruya gel; söyle : "Olmadı"  "istemedim" "o sen değilsin" "benim gönlüm başkasında"
Tum bu gerçekler yerine; " ben burda yokum" ne demek ? Elbette burdasın, kaçıyorsun çünkü istemiyorsun; ruhun özgür değil senin, kabul et önce kendini..

Dinliyorum herkesi, dertler ortak illişkilerde, ilişkisiz anlık mutluluklar, cesaretsiz kaçamak sevişmeler, geçmiş kötü deneyimlere bağımlı kalan bunalımlı açıklamalar, affedici olamayıp geçmişi bugünle dövüştürenler, ve anı öldürüp koşamayanlar da en acınası.

Beklenti içindekilerle, bitmek tükenmek bilmeyen aç ruhların savaşı.. İkisi de kötü kahraman, bir taraf iyi değil ki mutlu sonlandıralım senaryoyu.

Barış istiyoruz artık!

Ortaklıklar başlasın, paylaşımlar, yarın olmayacak bile olsa o güne saygı ile bağlanmalar, notasız melodilere ayak uydurup çılgınca dans etmeler ve "özgürlük" ile gelecek "sonsuz mutluluk"lar..

Ben çok şey diledim, kabul ederseniz hepimize gelsin ..

PEACE :)

bu yazıya uygun buldugum : http://www.youtube.com/watch?v=Wu4oy1IRTh8 "brothers in arms"


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder