6 Şubat 2012 Pazartesi

Gelecek ne zaman gelecek ?

"Kahinturk'le fallandım sallandım" başlıklı yazımın çok ilgi görmesi nedeniyle, işbu "fal" konusunu araştırmaya karar verdim. Kahinturk'ten sonra iki kere - ya da üç diyelim şuna tam olsun - daha fal baktırdım. Hırs yapıp da değil ama, fırsat ayağıma geldi her seferinde.

"hepsi aynı şeyleri mi söyleyecek ?" merakıyla işte..

Pardon unutmuşum bir an için esas nedenimi: baktırdım tabii, çünkü yeni araştırma konum bu! değil mi ?  

Henüz topu topu 4 falım oldu ve şu ana kadarki deneyimlerim şöyle;

İlk olarak, hepsi bire bir aynı şeyleri söylemiyor ! Ama esas konular aynı, örneğin kalkıp hiçbiri bana paradan bahsetmedi; hep ben sormak zorunda kaldım. Anladılar tabii ne kadar alakasız olduğumu parayla igili. Hatta en sonuncusu "senin gönlün zengin, yetiyor bu da sana; daha ne ?!?" dedi. Odadan çıkarken  iki damla yaş gözlerimde :)

Dördü de yakın geleceği anlattı, maksimum 2 yıla kadar yani (Gerçi Kahintürk biraz açılıp 2016 filan dedi ama o da altını çizdi kader değiştirilebilir diye, tam benlik işte)

Ayrıca beni şaşırtan şu oldu, faldan öte karakter analizi gibi bir şey bu, insan kaynakları departmanlarında da çok yardımcı olabilirler aslında. Bilmiyor muyum aslında biliyorum da "Ah tabii ya" dedirtiyor bir şekilde..

Bu arada bu kişilerin bir ortak özelliği de hepsinin İzmir'li olması, bir tek Kahintürk İstanbul'a taşınmış ama o da kopamıyor İzmir'den; ve bu hafta burada; dolayısıyla SIZLER için, tam gaz araştırmalarım devam ediyor olacak. Bakalım gerçekten Şubat- Mart gibi  o önemli haberi alacak mıyım, ve bakalım hayatımın aşkı ile karşılaşacak mıyım, gerçi tanıyormuşum az biraz ama çıkaramadım ben kendilerini henüz, ben fena gaza geldim sanırım; neredeyse anlatacağım tüm olacak olanları :)

Siz de biraz keyiflenip, eğlenmek hatta bugüne daha sıkı bağlanmak isterseniz, gidin bir falcıya, anlatsın geleceğinizi, nasılsa önemli olan bugün, tam şu an ..

Kim bilir , "gelecek" ne zaman gelecek ?



Aşağıda çok sevdiğim bir fotoğraf var, benim taktığım ismiyle "zaman tüneli"






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder