30 Ekim 2011 Pazar

kendin gibi 1 saat

Bugün 30 Ekim 2011; 1 saat geri alıyoruz saatlerimizi.
Yani sabah saat 04.00'te artık 03.00 olacak.

Çok heyecanlanıyorum; kış saati uygulamalarında öncelikle 1 saat daha fazla uyuyacağım;
bu niye öncelikle çünkü akla ilk gelen bu ama beni daha da çok heyecanlandıran bir düşünce var; o geri aldığımız 1 saati tekrar yaşayacak olmamız..

O son bir saatte neyi nasıl yapmıştık ve aslında nasıl yapmak isterdik. Bunu her yıl denemek isterim; o aynı bir saati tekrar yaşamak; aynı içkiyi içmek; aynı insanla aynı masada oturmak ; aynı konuyu konuşmak; aynı anda saate bakmak; aynı anda tuvalete gitmek vb.

Düşünmeden yaşıyoruz ya bazen; o geri alacağımız son bir saati düşünerek yaşasak acaba neleri değiştirirdik?

Ben hep değiştirmekten söz ediyorum; belki de yine apaynı yaşamak isteyenler ya da yaşayabilecekler de vardır; ben istesem de sanırım apaynı olamazdı.

Nereden nereye geldim yine; bu son bir saatin geri alınmasından, değiştirmek isteyebilecekklerimize. Aslında yok da değiştirmek istediğim herhangi bir şey; daha çok şey sığdırmak istediklerim var; yaşayamadıklarım yani; onları denemek isterdim bu yepyeni saatte..

Değiştirebilecek de olsam şimdiki ben olamazdım, bu Duygu'yu bulamazdım; dolayısıyla şu son bir saatlerin kıymetini bilmeli insan..

Herkese kendi gibi yaşayacağı bir saat diliyorum; geri alınacak birazdan o saat ve ben deniyor olacağım ; size de tavsiye ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder