26 Ekim 2011 Çarşamba

DuyGURU -1- XYZ..

Bu aralar, seyahat danışmanlığından öte ilişki danışmanlığı yapar oldum. Kelin merhemi olsa misali düşünüyor olabilirsiniz beni yakından tanıyorsanız :) Ama yanılıyor olabilirsiniz ; benden daha uygun bir ilişki danışmanı tanımıyorum, özellikle bu aralar..

O kadar çok kişi sadece arkadaşlarım da değil; anlatıp; sence ? sorusunu sorar oldu ki; ben de birden bire
bu işin içerisinde buldum kendimi.

Sanırım işin sırrı sorugulamıyor olmam da; kimseye niye böyle dedin niye böyle yaptın; niye o ; ne alaka demiyorum. Çok da keyifli bir durum değil aslında bu, çünkü insanlar genelde sorun yaşıyorsa bana gelip anlatıyor; çok az insan var "Duygu, çok mutluyum iyi ki karşıma Ali çıktı; iyi ki onlayım iyi ki karşılaşmışız" diyen..

Neyse elimden geldiğince aşk'ı var etmeye çalışıyorum..

Bu durumları dinledikçe aslında hoşuma da gidiyor , deneyim de sahibi oluyorum ; bir şeyleri yaşamasam da onlara yaklaşıyorum.. Şunu anlamaya çalışıyorum; o kadar farklı insan var ki; herkesin arzusu; beklentisi; istekleri farklı; ya diyorum keske X ile Y birlikte olmasa da Z ile olsa X; Y'ye de B daha uygun vs.
Ama işte gönül bu ; işin sırrı da burda ..

Matematik gibi baktığınız zaman olaya aslında çözüm kolay; ve var; ama kısmet işte :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder