1 Ocak 2012 Pazar

"Ruh eşini bulamadıysan rus eşini bul diyorum " bir önceki röportajın devamıdır

En son yapmış olduğumuz yüz yüze roportajımızın devamıdır :

Duygu: Ruslar da kalmıştık ?
Konuk: Ruheşini bulamadıysan rus eşini bul diyorum
Gülüyorum tabii ..
Konuk : Asında benim bir rusla bir münasebetim olmadı ama söylendigine göre seni çok el üstünde tutuyorlarmış filan ?
Duygu : Ya bu kadar çok el üstünde tutulma olayı yaşatan birine ne kadar saygı duyabilirsin ne kadar inandırıcı olabilir ki ?
Konuk: İşte ben de aynen öyle düşünüyorum; aslında bu çok da cazip değil, sürekli pohpohlanmak, normalden daha anlayışlı bir insan tamam güzel ama "yüzüne tükür yarabbi şükür" diyecek bir insanla da nereye kadar ? Sürekli galip geleceğini bildiğin bir oyunu ne kadar oynayabilirsin ? Bir yerden sonra sıkar zaten o oyun da
Duygu: Sence ilişkilerde ya da evliliklerde aldatmak nedir ?
Konuk: Başka herhangi birine karşı duyduğun tek gecelik bir ilişki bile olsa hepsi aldatmaktır bence ve şu an teoride kabullenemem, kağıt üzerinde kabullenemem
Duygu: Şu an seni heyecanlandıran biri va mı ?
Konuk: AAA biraz bastırılmış bir heyecan , zamana bırakıyım dediğim bir şey var;
Duygu: Kızın senden haberi var mı ?
Kouk: Ufak tefek girişimlerde bulundum ama karşımdakini beklenti altına sokacak bir şey de bulunmadım, şu an öyle bir ilişkiye hazır olup olmadığımdan emin değilim zaten, aceleci olmak istemiyorum
Duygu: Bir ilişki sorumluluk mu demektir aynı zamanda senin için ?
Konuk: Yani eğer çok isteyerek bir şey yaşıyorsan bu sorumluluktan mutluluk duyarsın
Duygu : Duygularla alınan sorumlulukların haricinde ekonomik sorumluluklar da var galiba ?
Konuk: O bizim toplumda öyle; kadını taşıyabilecek adam olmak sorumluluğu var, ki bu bana uzak , ama iki tarafın da niyeti önemli, kızın niyeti adamı sömürmeye çalışan bir boyuttaysa o saçma
Duygu: Beklentiler ve fedakarlıklar ?
Konuk: Farkında olsun herşeyin o yeter
Duygu: Hiç düşünmeyeceğin biri uğraşarak bir gün aklını çeler mi ?
Konuk: Bende biraz zor, çok boşlukta olmam lazım; bir kere o kapıyı kapattıysam zaten kriterlerime uymamıştır
Duygu: Peki son olarak tekrar friends with benefits'e geliyim ; bunu direkt soylemiş olman ..
Konuk :Peki şu daha mı iyi ? Senden çok hoşanıyorum diyorsun sevgilim diyorsun, sonra bir geceden sonra bir daha arayıp sormuyorsun ? Açık olmak en doğrusu bence
Duygu : Sevgili "Konuk" tesekkur ederim açık açık fikirlerini paylaştığın için

Diyorum ve aslında roportajımız burada bitmiş oluyor fakat hemen akabinde (2-3 gun sonra) kendisiyle bir gece kulübünde karşılaşıyoruz; roportaj uzerine konusuyoruz o sırada ilk kısmını yayınlamıştım zaten.

Tam sohbet ederken yanımıza çok hoş bir kız geliyor; hafif sarılıyor konuğuma, kulağına bir şeyler soyluyor ve bana cok değişik bir şekilde bakıyor. Bakışlarıyla anlıyorum ki nefret ediyor resmen benden; tabii biraz şaşırıyorum cunku kızı hayatımda ilk kez goruyorum.. Çok kısa süre sonrasında kız uzaklaşıyor ve işte bu roportajın sahibi Konuk bana diyor ki 'işte "Friends with benefits" dediğim kız buydu.'
Biraz empati yapıyorum ve ben olsam ben de FWB otesine geçmezdim diye düşünüyorum.. Bazı şeyleri sadece duyduğumuz zaman kulağa yanlış gibi gelse de olayın içine karıştığınız zaman daha iyi anlayabiliyorsunuz ..

Neyse Konuk'la gece kulubunde roportajın geyiğini bitirdikten sonra kendisi roportaja eklemem için yeni doneler vermiş olsa bile bana işin içinde alkol etkisi olduğundan roportaja eklemiyorum; tahmin ederim o da böyle olsun isterdi :)

Tesekkurler ..












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder