8 Ocak 2012 Pazar

rumuz: mac roportajı

Yine yüz yüze bir roportaj; bu baska bir adam, araştırmamıza devam ediyoruz, konumuz ilişkiler :
Duygu: Sevgilin var mı ?
Mac: Yok
Duygu: Peki olacak mı istiyor musun ?
Mac: İstiyorum
Duygu: Bu kısa cevapların nedeni ne ?
Mac: Boş konuşmaktansa
Duygu: Konumuz ilişkiler; ilk bu kelimeyi duyduğunda aklına ne geliyor
Mac: Duygu – (boş bir dur geliyor tabii ama neyse ki Mac durumu hızlıca devam ederek kurtarıyor) Bir kadın sorduğu için bu soruyu, duygusal ilişkilerden konuşacağımız belli oldu ( gülüyoruz tabii)
Duygu: Duygusal ilişkin en son ne zamandı
Mac: Geçen sene
Duygu: Şu anda olsun ister miydin, olacak olsa da nasıl bir kişiyle nasıl nerede ne zaman olur ya da başlardı ?
Mac: Ayaklarımı yerden kesecek biriyle doğal sürecinde; burada bile olabilir mekan cok onemli degil ne zaman şimdi vs fark etmez
Duygu: Aradığın özellikler ne karşı cinste ?
Mac: Arkadaşlık edebileceğim, zeki, dürüst, oyuncu – satrançtan bahsediyorum – J,özgüveni olan ..
Duygu: Güzel ?
Mac: a-a çok şart değil
Ne istediğimi biliyorum
Duygu: Bir kadının oyuncu olması niye önemli senin için ?
Mac:
Monoton değildir yaratıcıdır ama oyuncu derken; zararsızdır yani pozitif anlamda soyluyorum, beni challenge etsin diye değil, biraz karmaşık
Duygu: Peki kadının zekası niye önemli ?
Mac: Aptal bir insandan sıkılır insan ? Bir de bana bir şey vermesi , katması lazım
Duygu: En son ne zaman bir kadının aptal olduğunu anladın ve nasıl ?
Mac: Aslında aptal akıllı diye ayırmayalım sıradan veya akıllı ?
Duygu: Sıradanlığı nasıl anlarsın ?
Mac: Sıradanlık zaten ben buradayım diye haykırıyor, sıradan olmayanı bulmak zor
Duygu: özetle zoru seviyorsun
Mac : İddialı bir laf ama evet
Duygu: Peki bu sıradan olmayanlardan var mı ?
Mac: Bak onlarla arkadaslık ediyorum zaten; etrafımdaki herkes cins demiyim ama cok renklidirler, renk derken avangart, ışıltılı vs değil işin özünde bana mutlaka bir şey vermesi lazım, egoistçe ama gerçekçi , burada menfaatten bahsetmiyoruz, seni sersemletmesi, sana bir şey katmış olması lazım
-          Bos bos bakıyorum o da bana "anlaman lazım önce bunları yazabilmen için" diyor –
Mac: Matematiği olan bir şey değil bu

Bu roportajı yarıda kesiyoruz cunku anlamamaya basliyorum maalesef; kendisi haklı olabilir matematiğin olmaması konusunda ama ben yine de iddia ediyorum bu işin de matematiği var :

X(X+Y)/ (Y.Z)+ X(Y) ...

denklemi şimdilik geçerli, henüz tersini kanıtlayamadığımza göre ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder