13 Temmuz 2011 Çarşamba

anantara maldives

Sevgili rehberimiz Amal ; bugun bizi Anantara Resort'a goturuyor..Su anda bu zincire ait 4 farlklı ada yani 4 farklı otel var aslında.. Biz sadece Dhigu ve Veli olan adaları gezebiliyoruz.. Once Dhigu ile basliyoruz ; burası yine apayri bir cennet ; tamamen kaybolmak isteyenlerin adası ..

Dhigu; Maldivler'in güneyinde ; tamamen ozel villalardan ve overwater bungalow olarak bilinen denizüstü bungalowlardan oluşmakta.. Villa mı denizüstü bungalow mu derseniz ikisi de birbirinden harika.. Villanızda ozel buttler hizmetinden kendi havuzunuza hatta kendi plajınıza kadar binbir guzellik var ; muhtesem tropik bir adada size özel bir villa.. Bungalow'lara gelince villalardan belki biraz daha ufak ama yine de nerden baksanız orası da bir ev hem de denizin üstünde; duş alırken okyanus üzerinde hissedebilir; gece sessiz sakin denizde dolaşan vatoz balıkları ile karşılaşabilir; istediginiz an bir eliniz, ayağınız vs denizde olabilir; hic burdan çıkmak istemeyebilirsiniz..

Veli kısmı biraz daha ailelere yoneelik ve tabii biraz daha hareketli ve eglenceli; odalar; villalar ve bungalowlar burda da var biraz daha kucuk ama min 55-75 m2 en ufakları..

Anantara'lara ait bu iki adada muhtesemdi ; oyle guzel bir overwater bungalow'da kaldım ki; girer girmez odaya tazecik çiçeklerin; meyvaların kokusu hemen yanında şampanya .. Bir banyo ki 1 hafta hergün bu banyoyu kullandığınıza inanamayabilirsiniz.. Hergün insanı şaşırtacak bir guzellik ve iç mimarı harikası bir ev suyun üstünde..

Terasıma cıkıyorum biraz guneslenmek için; beni gören kimsecikler yok etrafta; seslensem bagırsam kimse duymayacak; yan taraftaki bungalowlarda ne var; kimler var bilemiyorum oyle guzel ayırmıslar ki denetleyemiyorsunuz ki bu da muhtesem aslında .. Ozetle Maldivler'e sakın sevgiliniz eşiniz vs olmadan gitmeyin :)

Guneslenmek ne kelime 5 dk içinde kavruluyorum ; deniz o kadar bembeyaz ki hemen suya girmek istiyorum; aynı Çeşme'deki gibi buz gibi hayal ederken bir bakıyorum suyun içindeyim çünkü neredeyse vücut ısımla aynı derecede.. Hem güzel hem kötü ..

Beyaz  ufacık bir (1 metre civarı) köpek balığını görünce fırlıyorum terasıma; evime; bungalowuma vs vs .. Neyse ki etrafta gören yok çünkü o sırada yüzmeyi bilmeyen köpekleme yapmaya çalışan nefes nefese yalnız bir kadınım :)

Bu kadar da durumu trajediye çevirmemeliyim; herkesin beni uyarmassına karşın - hiç bir sey yapmazlar - sakın korkma diye demek ki korkuluyor.. Ama bu sizi ürkütmesin köpek balığı olmayan çoooook yer var denize girmek için..

Maldivler'de çok eğleniyoruz; yemekler güzel; hava muhteşem; istersek eğlence de var pek hatta hiç de yalnız değilim aslında..

Bu seyahatte bana eşlik eden sevgili iş arkadaşım Derya'ya çok teşekkür ederim; bu kadar mı bagımsız , ozgur olabilirdik .. Ruhumuz dinlendi..

Anantara'dan akşama dogru ayrılıyoruz .. Gece hayatına ..

Devamı yine geliyor..


bunlardan i-phone'dan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder