13 Ağustos 2014 Çarşamba

taksi ve nikah masası - I

Sıcaktan mutsuzdum. Acil bir taksi bulmalıydım. 
Yok durak taksisi olsun, aman şahin olmasın gibi seçme lüksüm yoktu.
Gideceğim yeri zaten adımlarım kabul etmiyordu. 
Kafamda yine bir şarkı vardı ve o sırada beni mutlu eden de oydu.

(okurken dinlenebilir hani)
 
"When you fall" sözlerini takiben ritmin artması! 
O düşüş sonrası heyecanını, bir melodi ancak bu kadar güzel tarif edebilirdi.

Göğüslerimin arasından göbek deliğime dans edercesine, akan ter, aynen şarkıda olduğu gibi 
"deeper river"dı. Şarkıyı derinden hissediyor ve bire bir yaşıyordum.

Oh, there is a deeper river
Flowing under the hurt and pain.
Yes, there is a deeper river
that will bring you home again.

Derken o taksi durdu önümde, kısmetim işte bu diyerek rahat derin bir nefesle atladım. 
"Merhaba, Tepecik'e gidiyoruz, lutfen" 

'Abla ne güzel bindiniz ya, selam sabahla, bu devirde yok artık sizin gibi kibar bayaanlar' dedi ve hemen akabinde oluşan sessizliğime şaşırdı. Bu kadar kibar bir bayaan en azından çok mersi filan diyebilirdi. 
Böyle yalandan sohbetlere, karnımın tok göbek deliğimin ıslak olduğu bir günde tahammülüm yoktu. 

'Abla, inanmıycan ama benim şarkı çalıyo şu an radyoda az bi ses açsam'
Tabii buyrun dedim ama içimden de bin pişman. 
Ne de olsa hep çok iyi bir insan olmuşumdur. Başıma da ne geldiyse bu iyiliklerden gelmiştir. Ama hazır istikrarlı bir çizgi yakalamışken bozmak da olmaz. 
Ayrıca 3 dakika sürecek ne kadar acı verebilir ki ? Terim de hazır kurumuşken, kesinlikle katlanabilir hatta alt ritme oynayabilirim.

Nikahına beni çağır sevgilim
İstersen şahidin olurum senin ..

Sert! ama en azından şarkıyı biliyorum. "Klimayı açar mısınız?" diyorum 
bu şarkıda akacak teri, terin ritmini hatta kıvamını hayal etmek bile istemiyorum. 
Adam şarkıyı mırıldanıyor, ki bu kadarıyla yetinse yine razıyım.. 

Bu adam kim diye soran olursa
Eski bir tanıdık dersin sevgilim

kısmını söylerken yüzüm istemeden öyle bir hal alıyor ki, emoji ikonları arasında böylesi yok diyebilirim.
Bir insanın acizliğinin eziklik ile bütünleşip bir yandan duygu sömürüsü katılmış, kanayan bir yüreğim ben dercesine offf kıvamları.. 
Benim kaşlar kalkık, burnum aşağı çökmüş tek çizgi, üst dudak öne çıkmış, alt dudak gergince sarkmış, üst ön dişlerimden sağdaki, alt dişlerimi ısırıyor, çenem hafif dışarı çıkık .. Ortam kırık!
Emojiciler çalışmalı bu ifadeyi !

Hayaller kurardık biz yıllar önce 
Hiç yoktu hesapta ayrılık bizce
Bilirsin ne kadar görmek isterdim
Beyazlar içinde seni öylece

Kısmıyla beraber, yorumlamaya başlıyor şoförümüz, 
sağ el viteste dövercesine, sol el direksiyonda sövercesine, 
boyun sağa bükülmüş her şeyin en doğrusunu bilircesine..

Bu yazı devam edecek ta ki hepimiz terlercesine .. 







  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder