12 Haziran 2012 Salı

anlaşılmanın hazzı


"Bana, 'dolabı aç gördüğün ilk kaşarı iki dilim arasına sar sana afiyet olsun' şeklinde bas git kardeşim dese de 
Gördündüğü üzere ben onunla konuşmayı seviyorum, onun dünyaya bakışı beni açıyor 
bazen içimde kalanları açığa vurmama sebep oluyor, 
ondan ara ara yazıp görüşelim diyorum ya, 
azdır ona anlattıkça anlaşılmanın hazzını yaşatacak canlılar.. 
Yazmak güzel olabilir ama ben okumayı ve konuşmayı seviyorum, belki bi ileride.. 
Hep söylerim iletişimi beceremeyen toplumuz, okumadığımız gibi konuşmuyoruz bile.."

Bunun yazarı ben değilim,bir yazı da değil bu aslında, 
düşünülmüş ince incesine, acıtmadan dokunulmuş
yaşanmış ve sonrasında evrenselleştirilmiş
"Beni aldı götürdü" düşüncesiyle paylaşmak istedim.

Aklına ve ruhuna sağlık arkadaşım ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder